En god nyhet og en litt kip en…

Man vil jo egentlig alltid høre den dårlige nyheten først og så den gode. Så man kan ende på en opptur…

Den dårlige nyheten i dag er i forhold til Oscar min🙄
Han var på sykehuset og fikk konstantert ny forstoppelse og med en helt ny lege fikk mor en helt ny plan…
Jeg blir sprø! Sliten! Drittlei! Av alle legene og alle meningene…
Men jeg skal høre etter…
Det jeg likte med denne svenske karen var at han i utgangspunktet er imot at Oscar skal stå på medisiner i lang tid. Han går stikk imot det andre har sagt om dette…De tidligere vil pøse på med medisin, medisin, medisin…
Han her vil ikke øke medisin, han vil tømme fra bunnen og helst ikke øke fra toppen som han sa… Så da gjør vi et forsøk på det…
Stakkars, flinke, FANTASTISKE Oscar!!!
Hva han må igjennom…Og jeg føler snart jeg kan kalle meg både lege og sykepleier🙈
Men hva gjør jeg ikke for Oscar min❤

Så til dagens gladnyhet!
Min kjære har jo som kjent beinmargkreft og det er planlagt en ny sykehusinleggelse med cellegift. Det skulle være i september, så ble det utsatt til oktober og i dag var han på oppfølging. Nå har forverringen bremset og de vil vente enda lengre før han legges inn❤
Han har kreft og skal legges inn men de vil ikke legge han inn når han ikke er dårligere. For det vil han jo komme til å bli og da vil de han skal nyte de gode dagene fram til innleggelsen blir uunngåelig…
Nå har han fått 2 mnd til med oss❤
Så nå har jeg et lite håp om at vi kan få julen sammen før han må inn.

MEN!!! Det er et lite men desverre…
Han må være sykt nøye på ikke å bli smittet og bli syk og sånn. Så han må nok også være mye borte da vi i teorien er både virus og bakteriebomber😅🙈😱

Vi er taknemnelige for det positive i situasjonen/livet akkurat nå og lever hver dag til det fulle❤❤❤

For det kunne vært verre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg