Duner og brak både foran og bak…

Nå står jeg her og griner…
Mens sola ute skiiner…(les dialekt)

For natta den var ikke go…
Jeg måtte opp og gå på do…
Og ikke bare en og to…
Men mange runder ble det jo…

Jeg hadde magesmerter…
Og alle sarte hjerter…
De trenger ikke lese mere…
For det som kommer kan sjokkere…

Jeg har som kjent problemer med magen…
Det startet tidligere samme dagen…
Med kvalme, luft, og vondt,
ja til og med hodepine…
Men gutta var hjemme kunne ikke legge meg med med min pine…

Så kom kvelden som den alltid gjør…
Og natt BPA kom inn vår dør…
Jeg satt og forklarte og var så god…
Men PANG! der måtte jeg plutselig løpe på do…

Og fy farsken så vondt har jeg ikke hatt på lenge…
Jeg fikk ikke sove, smertene fikk min mage til å vrenge…
Og der lå jeg da i stummende mørket og prøvde å ligge i ro…
Men smertene reiv i magen og flere ganger gikk jeg opp trappa på do…

Så til slutt fikk jeg litt blund på øyet…
Men tror dere farsken ikke(ja dette er løye)…

At Odin bestemte seg for å stå opp…
04.00 var har lys våken og smilende humør og formen helt tipp, topp…

Heldigvis hadde vi BPA!
Og det var noe som endte bra!
For Odin fikk sitte å henge med hun…
Iallefall en liten stund…

For hun ble ferdig på jobb og måtte gå…
Og da måtte gamlemor med sliten kropp og sår i(ja tolk selv…) opp og stå….

Så nå står jeg her da…med verkende kropp og det dunderer som farsken i min kalott…
Og ute er været fint og flott…

Men kl 12.00 kommer en ny BPA så vi skal nok få dagen til å endte godt…

Slik er livet med ITS og migrene…
Men jeg lever og er ikke daua enda så det er vel bra får jeg mene..

Selv om natten har vært fylt av dunder og brak…
Det dunderer i hodet og det renner ut bak…🙈

Shit happens…😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg