Det skulle ikke være sånn…💔

Det skulle ikke være sånn.
Og i dag er hjertet helt på bånn.

Jeg måtte stoppe å puste for tårene presset, når jeg mot avlastningsboligen gikk, pulsen høy, hodet stresset.

Jeg sto bare der helt i frys og så opp.
Hjertet verket, magen vrengt,
hele kroppen skrek STOPP!

Ikke gå, ikke gå, ikke gå, bare snu,
Men jeg måtte gå, for fokus var du.

Du er så uskyldig så skjønn og så liten.
Og du forstår jo ikke hvorfor mamma er så sliten…

Du er bare snill og rar, søt og unik.
Og med deg i livet er jeg virkelig rik!

Men du har det du har og du krever og krever. Og jeg kjenner at jeg snart ikke lengre lever…

For jeg er helt aleine, dere har bare meg.
Jeg er sliten,trøtt, utmattet, utbrent, nedbrent og lei.

Lei av å føle jeg ikke strekker til.
For det er virkelig ikke noe annet jeg heller vil!

Enn å klare å være verdens beste mamma, og selv om det blir tøft nå håper jeg du kan forstå å føle det samma.

At dette blir greit for alle sammen.
For at vi ikke alle skulle drukne i den dammen.

Jeg elsker deg så mye at jeg har ikke ord, men kjære lille Oscar du har begynt å bli så stor…

Du skulle bodd hos meg til du var 18 år, det var planen når du ble født, men jeg ser at selv om jeg ønsker, at det faktisk ikke går.

Jeg har kjempet og kjempet og prøvd og stått på.
Men det er ikke mere krefter i meg nå.

Så for at mamma skal kunne fortsette å bære, er det bare sånn at det nå er der du må være.

Men ikke hele tiden kjære, bare, bare litt…
Og vit at mamma er knust hun synes dette er noe dritt!
Du er livet, du er gleden, du er hele hjertet mitt…
Men nå må vi dele deg med enda litt fler, men vi tar det skritt for skritt…

Men vit at mamma gråter og hjertet mitt er helt på bånn…
For vær så snill og tro meg kjære skatt!
Det skulle ikke være sånn…

💔

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg