Danser på kjøkkenet 😅

Sånn ser jeg ut på morran!
Helt uten sminke og i joggis klær…
Og naboen sto seriøst på plena å lo(sikkert høyt,men jeg hørte han ikke,…😅), når han gikk tur med bikkja for jeg hadda satt på musikk på kjøkkenet og så kom Ina wrolsen med Strongest og da måtte jeg både synge med og ikke minst DANSE…i joggebuksa og helt
uten filter dansa jeg og det så sikkert hysterisk ut fra utsiden tenker jeg så jeg skjønner at han lo for å si det sånn😂
Men han sendte en tommel opp når jeg så han da, og jeg måtte le også. Og han fikk et vink tilbake😅
Heldigvis er naboene her så vant til mine små mini konserter både inne og ute men dansing var nok nytt😘

Men vet dere, jeg har hatt noen emosjoner i det siste, med et brudd og det skumle, skremmende som heter framtiden…
Blir man alene for ja alltid???
Så da er det viktig at man danser for seg selv(og naboen da, men han er godt gift altså så🤣)…
For det er ikke sikkert at man har noen andre en seg selv, med tanke på ja hele greia ish…

Vi har så langt hatt en magisk helg❤
Gutta har vært supre.
Oscar har vært i barnebursdag og det gikk såååå fint! Så var vi på shopping, og jeg tok ALLE avgjørelser helt alene, uten å spørre noen om råd og jeg har seriøst på en måte pusset opp helt alene også. Fikset ting som har blitt lagt bort uten å gå i detalj på det.

Og det føles så godt.
Folk tolker alltid ting som de vil desverre…
Enkelte er så overfladiske at de bare leser overskrifter og har meninger om ting…

Det satt langt inne å dele min historie om PTSD og at noen kom til å dømme det visste jeg altså…men ikke uten å lese teksten…
For det handler ikke om at jeg er et offer, det handler om det motsatte!

Jeg er en kriger!
Jeg er sterk og tøff og står i alt alene.
Og det klarer jeg helt fint jeg!
Jeg trenger ikke en til å “redde” meg liksom…
Men vet at mange vil snu seg bort fra vår lille pakke…men vet dere, synd for dem!

For vi er faker’n ta fantastiske er vi!

For det sa noen til meg på butikken, at jeg er tøff og seriøst det fineste mennesket hun vet om❤

I går fiskset jeg rommet til Oscar. Kjøpte et teppe på Rusta som jeg hang på veggen jeg faktisk(les tidligere innlegg om dere lurer på hvorfor). Det var måne og planeter på det. Før var Oscar glad i månen men det gikk over, men jeg synes teppet var kult og passet inn på rommet hans med litt rolig stemning.
Så i går kveld når han la seg og jeg skulle synge(jeg har skrevet om den karsten og petra nattasangen litt) så er det et vers om månemannen som tenner lykten sin. Og før vi kom dit så peker Oscar på teppet og smiler, måne sier han og jeg synger; ja! Månemannen tenner opp i lykten sin(og jobber intenst for ikke å briste ut i gråt!!!)
For han hører ordnene i sangen og assosierer riktig!!!!! Det er MÅNE i ordet månemann!!!
Jeg er så stolt!
Nå har Oscar egen måne sa jeg💙

Odin sov på sitt egent rom i natt også og ingen aktivitet der, sov hele natta!

Så jeg fikk senga alene og det var litt rart, litt trist og litt ensomt men også greit…

Så i dag skal vi kose oss, litt ut å på farten, rush kanskje…
Vi skal iallefall danse på kjøkkenet hele gjengen,synge og kose oss!

For det kunne faker’n ta vært verre folkens!
Oscar sa måne💙
Og vi LEVER!!!!❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg