Boksalg og mediaoppslag ❤

I dag har FFO publisert et oppslag om oss som familie som handler om Corona pandemien og hvilket stress vi må leve i og rundt dette.
Foltte bilder og fin film og jeg er stolt og glad av at vi får lov til å bidra og kanskje få være med på å gjøre en forskjell…
De andre videoene er også meget sterke og jeg gråter når jeg ser dem…
Det er mange skjebner der ute!
Men det blir ikke endring eller forståelse om vi ikke tørr å dele dem og snakke om det desverre…
Det vil også bli en utstilling av bildene og filmen i Oslo sentrum utenfor Stortinget i Mars og vi er invitert til å delta om smittevernreglene tilater dette selfølgeli ❤

I dag fikk jeg også en tlf fra MediaPlanet som representerer Dagbladet. De skal skrive en sak om autisme og søvn i helgas lørdsgsbilag og spurte om jeg kunne uttale meg om dette…
De hadde funnet boka mi på nettet og mente etter å ha gjort research både på blogg og bok og andre steder at jeg kunne være rette kvinne for jobben❤
Det synes jeg er veldig stas! I og med at dette er noe jeg hjelper mange med og gir råd ut i fra våre erfaringer😊

Når de ringte først trodde jeg det hadde noe med FFO saken å gjøre men det var det altså ikke. Så ble mye media i dag❤❤❤
Så det blir spennende å lese Dagbladet i helga. Må nesten kjøpe avisa i papirform for første gang på år og dag da…😅
Håper dere alle vil lese saken i Dagbladet i helga også 😘

Og den siste uka har jeg solgt mange bøker også❤ Spesielt mange har blitt solgt til en barnehage kjede som heter ulike navn med “Kanvas” i navnet sitt.(jeg har fått tilatelse til å nevne dem med navn fra en daglig leder)❤
Så denne uka har jeg sendt bøker fra Laksevåg i nord til Kristiansand i sør!!!
Og det er jeg så glad for!!!
At barnehager kjøper og bruker boka mi❤
Dette er jo i utgangspunktet hvorfor jeg skrev den. Jeg er selfølgeli utrolig glad for alle som kjøper og bruker den altså! Uansett om det er til familie, søsken eller andre for å forklare autisme på en enkel måte.
Og håper enda flere barnehager og skoler vil kjøpe og bruke den.
Den selges jo på Somerfuggelen Cafe på Heimdal i Trondheim også. Og på nettsiden til Gullbarna.no. og jeg har et STORT langer her hjemme❤❤❤
Og sender den gledelig til både land og strand, og må si det er litt ekstra stas når folk ber om signatur og dedikasjoner til både barn og voksne❤
Jeg er så glad for at folk liker boka og vil dele den og at min intensjon begynner å vokse!
Og jeg håper enda flere vil kjøpe og dele❤

Jeg fikk tilsendt en link til et kvinneforum på nettet og satt å leste litt og blir seriøst sjokkert over hva folk får til å lire utav seg om enkelte ting.
Jeg vet jeg må få tykkere hud og tåle at folk nå vil ha meninger om både det ene og det andre. Det er lite jeg får gjort i forhold til det desverre og ofte blir man dømt uansett hva man sier og gjør…Det er alltid noen som ikke liker det…
Men EN ting klarer jeg ikke å la ligge…
Den uttalensen gjorde meg virkelig lei meg for det er reinspikka løgn og jeg synes det er fælt at noen går å sier dette rundt om kring og sender dette ut i universet!
Og det er følgende;

Jeg tjener INGENTING på bloggen min!

Ikke en krone!
Så bloggen er på ingen måte å “utnytte” min sønn å snakke om han og oss for å tjene penger!
Og vedrørende boka så kan hvem som helst skrive en bok om hvem som helst de vil når det kun går på fornavn uten at de skal måtte betale vedkommende for dette! MEN!!! ALT og da mener jeg ALT det lille jeg tjener på boksalget fører til at Oscar får et bedre liv! Jeg er ufør og inntekten fra boka er så liten at den regnes ikke engang nesten. Da jeg har betalt for hele prosessen selv med produksjon og trykking og alt. Dette er tatt fra mine sparepenger og inntjening fra boksalget går derfor rett til husholdning og da først og fremst ungene!
Så jeg er på INGEN måte noen millioner som snylter på sønnen sin!
Sånn! Da er det sagt en gang for alle!❤

Boksalget så langt har gått til litt ekstra julegaver og stas her i heimen til jul. Og vi håper selvsagt på enda mer boksalg frammover ❤

Takk for at dere leser og deler folkens!
Bloggen er for forståelse, kunnskap og for å kunne hjelpe andre! Fra første dag til i dag❤
Gå inn på min Facebookside eller Facebook siden til boka; OSCAR har autisme om dere vil se film og lese om oss i FFO i dag😊

Og ikke glem;

Det kunne vært verre❤
Man kunne hatt Covid-19 😅🙈

2 kommentarer
    1. Heldig er Oscar som har deg til mamma. Vi er en av Kanvas barnehagene som har kjøpt boka. Vi har lenge lett etter bøker hvor autisme blir beskrevet slik at barn forstår. Barna forstår jo at barn med autisme ikke er som dem, men det er så fint å kunne lese om det i bøker og på den måten ha et godt utgangspunkt for samtale.
      Da en av våre ansatte kom over boken på FB skyndte vi oss å bestille 2 eksemplarer. Vi gleder oss til de kommer i posten😍. Mvh Sabine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg