Kroken på døra….

Da var krokene kjøpt inn og hengt opp. Vi begynner med å henge opp på døra nede i kjelleren. Nå kan gutta være der litt alene(da mener jeg selfølgelig at jeg er en tur på do eller sånn, ikke at jeg forlater huset eller legger meg for å hvile i 2etg).

Akkurat nå sitter jeg i trappa og blogger mens gutta er nede. De har nå forsøkt seg på døra for ca 14 gang og mor konkluderer med det at kroken en en suksess.

Det er slitsomt med to små og F jobber mye. Det er fordi jeg jobber redusert så jeg kan få tatt vare på alt rundt begge barna, i tillegg til hus og hjem osv. Men det tar på å ha gutta mye alene. Men heldigvis er de enkle å underholde. Gi dem to kopper å sett på springen så har de moro i 15 min.

 Nå skal vi straks ta oss en tur til søstra mi da jeg enda ikke tørr å være ute alene med begge gutta. Da de er raske til beins og som oftest springer i to retninger. 

Oscar er ikke helt i form, dobbeltsidig ørebetennelse og halsbetennelse og jeg mistenker at også Odin har halsbetennelse da han har hvite prikker på mandlene. Men han spiser og drikker og har ikke feber så da trenger vi ikke å dra til legen har jeg konkludert med…

Jeg skal blogge mer i kveld om hvordan dagen har gått og også for å fortelle om noen spennende nyheter som har skjedd i det siste. Så “stay tuned” 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg