2017 har vært en fin start i forhold til systemet :)

Dette fikk vi i posten nå rett etter nyttår! Det betyr at jeg kan slutte å krangle og forklare hver gang vi skal noe sted med Oscar og jeg har måttet parkere “ulovlig”. Jeg har ikke brukt handikap parkeringsplassene altså, men har måttet kjøre opp ved siden av barnehagen og det er ikke lov. Jeg må ofte bære Oscar når vi skal noe, da han motsetter seg fysisk og legger seg ned osv. Så nå slipper jeg å bære så langt 🙂

I tillegg fikk vi vite at vi har krav på gratis bom i nærområdet! Det hjelper jo på økonomien også og vi føler vi kan dra å gjøre mer.

Vi fikk avslag om søknaden om omsorgslønn. Men vi fikk økt avlastning istedenfor. Så nå har vi 6 timer i uka istedenfor 3. Det hjelper jo også en god del.

Jeg er fremdeles ikke tilbake i 100% jobb og det tar på økonomien vår dessverre. Og der tar det lang tid med søknader osv. Jeg fikk jo avslag fra NAV om AAP…Det gjorde vondt men sånn er livet.

Vi står overfor en del utfordringer også men i dette innlegget holder vi på det positive så får jeg skrive et nytt innlegg om det som er tøft om dagen 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg