1 ulykke kommer sjelden alene…

Denne fine nydelige gutten har vært så syyykt uheldig i det siste. Først fikk han vannkoppene fra helvete. Han sliter med ettervirkningene enda…Har masser av arr/vannkopperester over hele kroppen. Men det virker ikke som det klør så fælt da.

Så på mandag fikk jeg en telefon fra barnehagen. Da hadde han hatt en liten ulykke i barnehagen. Jeg måtte dra i en fart for Oscar bestemte seg nemlig for å “smake” litt på et fotballmål da der var minus 10 grader ute. Det gikk jo da selvfølgelig akkurat som forventet og han har ikke så mye lepper igjen. Han blødde rimelig mye og jeg tok han med hjem stakkars, da han var nokså sjokkert. Det gikk heldigvis bra og det ser mye bedre ut nå.

Så i dag fikk jeg en ny tlf fra barnehagen, Oscar hadde feber og var i dårlig forfatning.  Han ville ikke spise eller drikke. Jeg kom og bestemte fort at vi skulle ta oss en tur til legen. Det gjorde jeg rett i for Oscar junior min lille elskling har fått streptokokker:(

Stakkars, stakkars, stakkars….Jeg har aldri hatt det men jeg hører folk fortelle om at det er meget smertefullt. Og som om ikke det er nok spyr han opp ALT av det pittelille han spiser hver gang jeg har forsøkt å gi han antibiotika:(

Så nå håper jeg med hvert fiber i kroppen at det finnes en annen måte å få i han antibiotika.  Nå får han Ery-Max som liksom ikke skal være så ille, for vi har prøvd Apocellin før som hadde samme effekt. Gutten spyr som en gris…

Han har jo ikke språk heller så det er helt for JÆVELIG å sitte som mor å ikke vite hva godt jeg kan gjøre for ungen min….

Er det vondt, er han kvalm, bør jeg tvinge i han drikke, bør jeg tvinge i han mat…HVA SKAL JEG GJØRE??? Jeg føler meg så sinnsykt hjelpesløs!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg