Foreldremøtet, ikke helt som forventet..

I går var jeg på foreldremøte og hadde “forberedt” en liten sekvens ang Oscar. Ikke mer enn at jeg hadde tenkt litt over hva jeg skulle si osv. Jeg ønsket å si noe felles foran alle 3 avdelingene på huset. Da alle foreldrene vil komme til å treffe på Oscar og hvem som helst vil kunne ha spørsmål eller gjøre seg opp noen tanker. 

Jeg var rimelig nervøs for å si det mildt. Ikke for å snakke foran forsamlingen men for temaet som skulle taes opp. Det er tøft og vanskelig å snakke om. 

Jeg ble utfordret på stående fot om å snakke om FAU plutselig da jeg har sittet som representant der i fjord og det gjorde meg ingenting. Men det var jo ikke helt det jeg hadde sett for meg…

Så gikk tiden litt i fra oss og jeg rakk ikke å si noe om Oscar før vi plutselig delte oss og gikk til hver vår avdeling. Jeg hadde ingen kontroll over hva pedlederne sa om Oscar på de andre to møtene og det stresset meg enormt. Men jeg holdt “appellen” min for vår avdeling. Og noen tårer seinere tror jeg det gikk bra.

Men jeg føler allikevel ikke at jeg fikk fram den informasjonen jeg ønsket at alle skulle ha. Så jeg kommer til å legge ut et innlegg på Facebook siden vi lager til barnehagen vår. Og håper at foreldrene ikke missforstår min intensjon. Det var jo nettopp derfor jeg ville ta det felles men sånn ble det ikke denne gangen.

Men jeg gir meg ikke så lett 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg