På vei til 1 møte med autismeforeningen…

Nå sitter hele familien i bilen på vei til Malvik stall C. Vi skal på hesteridning sammen med autismeforeningen. Vi meldte oss inn i sommer og nå skal vi på treff…

Jeg gruegleder meg….For første gang er jeg helt avslappet i forhold til at vi ikke trenger å tenke på å måtte forklare noe i forhold til Oscar og situasjonen. Men nå får vi muligens et blikk inn i fremtiden. Jeg er ikke helt klar for det kjenner jeg…

Men vi hopper i det. Vi hører rykter om at det er katter og hunder der også i tillegg til hester så dette blir stas for ungene…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg