Sove sirkus…

I går kveld da jeg satt å blogget litt og ryddet og ordnet og lagde matpakker og vasket klær og tok oppvasken og la sammen rene klær og støvsugde…Såååå skulle F legge barna.

Det er fremdeles sånn at vi må legge oss med Oscar men han ligger i egen seng nå. F prøver ut å ligge der litt for så å gå. Men holder seg rett i nærheten.

Jeg hørte dem på babycallen. De kniste og fniste og lo. Oscar og Odin altså. Og det var hummel og tummel. Men koselig. Så hører jeg F gå inn og sier; Oscar du må ligge i din seng. Odin sin seng er for liten til begge dere 💖

F la Oscar tilbake i sin seng og gikk ut igjen. Litt mere fommel men ikke like mye lyd. 10 min gikk kanskje og så hører jeg; LINE!!!!

F roper på meg jeg springer opp… Der finner jeg en splitter naken Oscar i Odin sin seng hvor han har tisset på dyna, puta, madrassen OG broren sin! HA HA HA!!!

Nye pysjer, bleier, puter, dyne og sengetrekk seinere. Legger gutta seg i hver sin seng og jeg legger meg sammen med Oscar. Han vil ikke falle til ro…jeg hadde fremdeles MYE å gjøre før jeg kunne ta kvelden så han fikk ligge i vår seg. På pappas arm…og der sovnet han til slutt…

Lurer på hva de vil finne på i kveld… 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg