Spendt på flyturen imorgen…

I dag har vært en svært krevende men fin dag. Oscar har “snakket” mye. Det går i pappa og mamma og tulle ord. Men det ligner ord og ikke BARE lyder. Selv om de også er tilstede. Oscar har ledd mye og kosa seg.

Vi pusser opp huset nå og verktøy er MEGET interessant! Spesielt drillen. Han hermer og imiterer og følger med.

I morgen skal vi til Brønnøysund og vi skal ta fly. Det er snekkere som skal være her og vi har gode naboer som passer på huset så det er jeg ikke redd for.

Oscar har flydd opptil flere ganger tidligere men det er vel ca 1 år siden sist så jeg er veldig spent på hvordan det skal gå. Jeg har blitt flinkere til å si i fra til folk nå og forklare hvorfor han er som han er osv. Men jeg sliter enda med å ikke bry meg om blikk og små kommentarer…Skulle til tider ønske det sto skrevet i panna mi så folk kunne sluttet å legge seg borti…men jeg kommer forhåpentligvis over det en vakker dag også.

Jeg håper denne flyturen blir bra og at vi slipper panikkanfall. Og jeg VET at ferien blir bra med fjæra og båten og fisking og drilling. Må ikke glemme drillinga. Bestefar har en garasje med arbeidsutstyr og der får Oscar utfolde seg i full blomst. Og drille skruer til sola går ned 💖

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg