Oscar og sitronen 🍋

De seneste dagene har Oscar knyttet seg til en sitron. Ja du leste riktig en sitron. Jeg kjøpte den for å ha i te og lignende og på torsdag fant Oscar den i kjøleskapet. Han har nesten ikke sluppet den av syne siden da.

Han har gått med den ute både på lørdag og søndag mens vi har vært å lekt. Han har til og med sovet med sitronen i senga si…he he he.

Det Oscar ikke vet er at det ikke er samme sitron da. Siden han går å klemmer på den og mister den innimellom blir den jo fort brun. Så både på fredag og lørdag har jeg vært på butikken å kjøpt nye sitroner og byttet med han i smug. Så jeg er glad det er mandag imorgen for i dag har han gått rundt med sitronen HELE dagen og lørdagssitronen har fått plass i senga nå. Så imorgen vil mandagssitronen erstatte han.

Men om noe har noen tips til mat/kaker/kjeks eller andre ting det er godt å bruke sitron til så send meg gjerne tips 😉 sitronvann står allerede på lista for å si det sånn 😉 ha ha ha

Så får jeg håpe at det neste han henger seg opp i blir noe ikke spiselig 😉 Tiden vil vise 😛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg