Barnefri=Refleksjonstid…

I dag har min mamma og pappa(aka mommo og best) hentet begge gutta og tatt de med seg på overnatting. Fredrik er sendt på butikken for å handle inn råvarer til en bedre middag og jeg skal straks til å senke kroppen ned i et boblebad.

Ungene har vært oppe siden 05.15 så det blir nok en tidlig kveld. Men forhåpentligvis får vi sove litt lengre imorgen tidlig. Jeg er sliten og trøtt. Har egentlig 10.000 ting jeg burde ha gjort nå mens ungene er borte men jeg har bestemt meg for å legge det på is til imorgen. I dag har jeg PAUSE…

Det er mange tanker om dagen. Tanker i forhold til huset her. Skal vi pusse opp her eller skal vi flytte til noe større? Skal vi flytte på Oscar? Vi trives enormt godt akkurat her vi er. MEN sliter litt med plassmangel…

Mye tanker i forhold til jobb…Hvor mye skal jeg jobbe etter ferien? Hvor mye orker jeg å jobbe, hvor mye kan jeg jobbe? Hva med Oscar osv…

Og der kom jeg inn på den siste og mest altoppslukende tanken OSCAR…I går tok jeg mot til med å sendte inn søknaden om avlastning og i dag har jeg meldt oss inn i autismeforeningen. Fremtiden er usikker og gråten sitter løst. Det er vanskelig å finne ut av hva som er rett for Oscar om dagen. Vi er inne i en svært utfordrende fase. Det er godt med litt tid for seg selv til å tenke og reflektere. Men også gi seg selv mulighet til å sørge. Kroppen og hodet mitt trengte en pause for imorgen er vi tilbake i det samme og barna krever meg, HELE meg med kropp og sinn…

Men hvis man ikke slipper følelsene ut innimellom så sprenger de seg vei har jeg merket. Med pustebesvær og kraftige migrener som har styrt hverdagen i det siste.

Så i dag tar Line en PAUSE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg