En Våkennatt, en migreene og en sykemelding…

I natt gikk det en alarm, da våknet Oscar. Han kom inn til meg og la seg, men sovnet ikke…Så han var våken fra 04.00…

Da “våkner” mammaen med en super migrene. Og jeg måtte ringe jobben å avlyse i dag. Jeg har ligger med hodepine store deler av dagen. Jeg er selvsagt forkjøla i tillegg så hosting kombinert med sterk hodepine er IKKE gøy, i tilfelle noen lurer.

Men siden jeg jobber redusert og er litt sykemeldt for å klare å holde hodet over vannet kan jeg ikke bruke egenmelding på jobb. Så da måtte jeg til legen…

Det er ganske slitsomt å være mamma om dagen vi har mye utfordringer med Oscar….Jeg skal skrive et eget blogginnlegg om det når jeg får tatt meg litt sammen. Det er ikke så lett å skrive når man gråter 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg