I dag føler jeg meg hjelpesløs…

Vi trodde at vi skulle få hjelp med å bestemme om Oscar skal bytte barnehage eller ikke. Vi trodde “noen” skulle observere han og ut i fra det vite hva som er best. 

Sånn blir det ikke…Vi må finne ut av dette selv…Men hva er best? Vi har jo to barn. Hva er best for Odin? Hva er best for Oscar? 

Du vet jo best sier de, du er jo deres mamma. Men jeg vet ikke best, jeg vet ingenting føles det ut som. Det er fram og tilbake og fordeler og ulemper og positive og negative sider ved alt! Hvordan skal jeg som ikke er utdannet til noe som helst innen dette feltet og heller ikke er så erfaren som mor vite hva som er best? Og hva om vi velger feil da, hva skjer med ungene da???

Jeg er kvalm og sliten og har hodepine og føler meg fullstendig hjelpesløs…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg