Nytt gråteanfall.

Vi har hatt en aktiv og fin dag egentlig. Vi var på besøk hos min søster og det gikk fint. Litt protester men det gikk veldig fort over og han fant seg fort til rette. Og så dro vi hjem. Vi lekte litt inn og ut på terrassen og spiste litt lunsj. Odin lærte seg å gå opp og ned trappa♡ Så la vi Odin til dupp og jeg og Oscar la oss sammen. Han var veldig urolig og virket ikke trøtt. Noe som var rart for han var veldig trøtt rett før dette. Jeg var tålmodig å bare lå og slappet av mens han styret rundt. Så la han seg på armen min og skulle akkurat til å sovne…

Da kom gråteanfallet…han hylte og gråt, var helt utrøstelig. Jeg måtte tviholde han…Jeg bar han ned for at han ikke skulle vekke broren. Vi satt i 40min og vugget og jeg trøstet så godt jeg kunne…Så var det over. Helt plutselig igjen! 

Jeg vet virkelig ikke hva det er som er galt og har ikke peiling på hva jeg skal gjøre…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg