Morgenstund er gull i grunn ♡

Jeg bytter ut lekene til ungene ca 1 gang i mnd nå. Det vil si at jeg har 3 kasser med ulike leker. Dupol, togbane og småbiler. Så ca 1 gang i mnd bytter jeg ut en kasse med en ny. Da vlir det spennende å få tilbake de gamle lekene og de blir på en måte litt “nye”. I dag var det leiebiler som kom opp fra kjelleren. Odin la straks merke til at kassen var byttet ut og sprang bort. Han sto nemlig Opp først i dag. Han var mye våken i natt så jeg hadde forventet at han skulle sove litt lengre. Men dengang ei. 30 min seinere kom storebror ned trappa. Han ble veldig lykkelig da han fikk igjen alle brannbilene sine 🙂 Han sov i natt. Så min misstanke er at de diskuterer seg imellom og blir enige om hvem som skal være våken og plage mammaen…;) 

Dette er nesten hver fredag natt….F jobber på lørdager fra 06-14 og da er jeg alene. DA sover de nesten aldri og å få koordinert dupp er som regel umulig. Så migrene er ofte uungåelig på lørdager.

Nå har jeg “sultet” dem litt så de skal være ordentlig sultne til frokost. Vi sitter på gulvet å leker med bilene fram til 08.00 og da blir det frokost 🙂

De leker ikke sammen men ved siden av hverandre i hvertfall og mamma får bli med 🙂

Ha en fin dag alle sammen♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg