På vei til møte på Tronsletten..

Nå sitter vi i bilen på vei til møte på Tronsletten. F og jeg. Jeg gruer meg, har sovet dårlig. Gråten sitter allerede i halsen. Jeg er spent og gruer meg og gleder meg og ALT på en gang.

Vi hadde en liten opptur imorres da Oscar tok fram en bok og sa to ord han kan og pekte på riktige bilder.

Men så kom en liten nedtur da han ikke ville i barnehagen. Men vi fikk lurt han inn med favorittleken som de ofte må gjemme for han er helt besatt av den. Og det er jo ikke overraskende at det er en brannbil 😉

Akkurat nå er jeg kvalm og har hodepine. Jeg må ta meg sammen, gjennomføre måte. Ta meg tid til et forventet lite sammenbrudd i etterkant. Men så må man riste det av seg og fikse fjeset for F har bursdag i dag og skal feires av familien og da må kona stå for bevertning….

Dere får høre fra meg ikveld hvordan dagen har gått 🙂

Ha en fin dag folkens!!! And wish me luck 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg