En skikkelig tøff natt…

I natt hadde vi en merkelig natt med Oscar. Han våknet for første gang på lenge og gråt. Jeg hentet han over i vår seng og så sovnet jeg.

Jeg våknet av at Oscar lå og lo og koste seg og tullet. Han la seg på armen min litt og fikk litt suss og kos. Før han la seg for seg selv igjen. Jeg var på vei til å døse av igjen da det plutselig “smalt”…

Han hylte og gråt og kavet og var helt vill. Han strogråt og tårene fosset. Han ville jeg skulle tviholde han. Hvis jeg holdt han kjempehardt gikk det litt bedre men hvis jeg slapp opp grepet hylte han igjen. Han tok seg både til ørene men også til magen på høyre side. Vi fikk litt panikk. Han nektet å legge seg så vi kunne ta tempen og han skulle ihvertfall ikke ha noe å drikke. Ambulansen ble vurdert etter 30 min med hyling av og på…

Og så helt plutselig stoppet han! Han hoppet ut av senga og tok hånda mi. Han fulgte meg ned i stua og fikk meg til å gi han 2 tørre rundstykker og juicen sin. Han tok de med bort i sofaen og satt og spiste og drakk og snakket til seg selv. 

Da han var ferdig spurte jeg om vi skulle legge oss igjen. Han fikk ny bleie og så gikk vi hånd i hånd opp igjen. Vi sendte pappaen ned på sofaen og så la vi oss til å sove igjen. Han lå på armen min og koste med meg en liten stund og så ville han ligge alene og vips så sov han igjen og jeg også ♡ 

Lillebror våknet i 05.00 tiden men fikk smokk og bamse og jeg sa det var natta(som regel virker det ikke) men i morres FUNKET det 🙂 Han la seg igjen og sov helt til 07.20 🙂 

Jeg skal strakt til å legge meg for kvelden og håper at natten i natt blir litt bedre for oss alle♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg