Alt for ungene…Nå smalt det i kroppen!

Ja da var barnebursdagen over og jeg må jo nesten si det selv i og med at jeg blogger men det blei en knall suksess! 

Ballbasseng på badet i badekaret, pølser i brød/lompe og kaker og godteriposer og ikke minst HOPPESLOTT!!! Bursdagsbarnet fikk seg en god lang dupp før festen startet og kom farsonabelt sent til sin egen fest. Men han flyttet inn i hoppeslottet. Det var utrolig gøy å se hvor mye han og de andre koste seg 🙂 Det var barn og voksne over alt og jeg sprang beina av meg. Men fikk også mye hjelp av gode venner. Flere av dem bare gjør ting uten at jeg i det hele tatt må be om det. Odin ble matet og vasket og ivaretatt av en fantastisk nabo/venninne og flere av dem ble igjen og hjalp meg å rydde osv 🙂

Bursdagsbarnet spiste potetgull og koste seg og ville til og med smake på kaken sin. Han fikk både brannbiler og en kattepus(med batteri som liksom lever) og kunne ikke vært mer lykkelig tror jeg.

Vi fikk også en liten tur ute i finværet. Lekeplassen har smeltet frem og Oscar fikk disset/husket litt og vi avsluttet dagen med et bad i lag. Jeg og gutta♡

Nå har jeg støvsuget og vasket litt, satt på en oppvaskmaskin og spist kveldsmat. Og jeg sitter å ser på tv. NÅ kjenner jeg at jeg er HELT ØDELAGT…skikkelig tett i nesa og vondt i hodet og føler det som at jeg har løpt minst 5 mil…men shit det var så sykt verdt det!

Jeg har 2 stk fullstendig utslitte og lykkelige barn som ligger og sover. Hadde du sagt til meg at jeg måtte gjennomføre alt dette på nytt

imorgen også hadde jeg gjort det GLATT! 

Ingenting betyr mer enn at Oscar hadde en flott dag og DET hadde han ♡ 

Han taklet folk og barn og trakk seg ikke unna en eneste gang. Så en stolt,sliten men lykkelig mamma klapper seg selv på skulderen og tar seg 2 paracet. Snart er det kvelden 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg