Oscar ELSKER å hoppe, så da….;)

I helga skal vi feire vår elskede 3 åring Oscar. Jeg er småsyk og redusert men jeg gleder meg. På lørdag skal vi ha familiefest og på søndag skal vi ha barnebursdag. Jeg vasker hus, baker kaker og lager gaveposer og ordner og organiserer. 

Oscar liker baller, så det blir ballbasseng i badekaret. Og Oscar ELSKER å hoppe så jeg skal ut å kjøpe hoppeslott i dag. Han pleier å følge meg opp i senga får å hoppe og base. Ja han får lov til å hoppe i senga vår 😉 Så nå tenkte mamman å kjøpe et hoppeslott han og broren kan bruke. Jeg håper han får noen nye brannbiler og kattepuser som også er ENORME favoritter…så nå får jeg bare hive meg rundt og ordne alt som må ordnes…inn med 2 paracet og sette i gang!

Wish me luck 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg