Here we go again….

Da har vi fått oss ny fastlege. Det var på tide! Hun virker så langt veldig flott og tok godt imot Oscar i dag. Men i og med at vi var på et nytt sted så ville han ikke kle av seg og da måtte jeg tvinge han og da fikk han “gråteanfall” som vanlig. Det er så frustrerende at jeg ikke kan få han til å ta av seg lua uten drama og jeg gleder meg helt SINNSYKT til sommeren da han ikke trenger lue mer.

Han lå på gulvet på venterommet og lekte med en bil. Jeg ville ikke krangle med han der så han ikke var helt vill inne hos legen så jeg lot han være i fred. Da en dame sier til meg; Blir han ikke varm, bør du ikke kle av han. Du har jo tatt av deg jakka…

Jeg svarte at han ikke liker å ta av seg klærne sine på ukjente steder.

Men du kan ikke la han bestemme alt da…

Ja “Here we go again”….

Jeg sa at han ikke er som alle andre og at han må ha litt egne tilpasninger…

“Alle barn er jo unike, de kan allikevel ikke få bestemme alt selv da” sa hun.

Ja….hva svarer man da liksom. Heldigvis ble vi ropt opp da!
 

Stakkars Oscar hadde også streptokokker og begynnende lungebetennelse:(  Men han har vært i barnehagen og de har meldt om at han har vært i god form…Han må ha en enormt høy smerteterskel. Men nå er antibiotikaen kjøpt inn men i kveld kom alt opp igjen…huff. Jeg håper det fikk litt virkning da. For det tok 1,5 time før han kastet opp…Han skal heldigvis bare få 2 ganger om dagen. Odin skal ha 4 ganger om dagen…Så dette blir livet i 10 dager framover…

Jeg gleder meg…NOT!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg