Streptokokker…

Da er det konstatert at Odin har streptokokker…så da har vi en grunn til at han er så slitsom og gretten. Stakkars liten:(

Jeg er sååå fornøyd med den nye legen da. Hun var kjempe flink og åpen. Hun er bare vikar for vår egentlige lege men skal være der fram til sommeren. Så håper det blir hun som stiller opp på neste annsvarsgruppemøte. Jeg skal ha et møte med henne hvor jeg skal gå igjennom hele “Oscar saken” og livene våre generelt. Men egentlig kan jeg jo bare be henne lese denne bloggen 😉 

Ingen som vet bedre hvordan jeg har det enn dere som leser her og hvilke utfordringer vi står ovenfor i hverdagen…

Så igjen; takk for at dere leser og takk for at dere deler og ikke minst TUSEN TAKK for alle kommentarer og positive tilbakemeldinger. Det varmer hjertet og gir meg håp! 

Mvh en utrolig takknemlig mamma♡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg