Hjemme med lillebror.

I påsken ble Oscar syk med feber. På mandag ble Odin smittet. Å være hjemme med de to gutta er to vilt ulike verdener. Oscar er rolig og enkel på sitt vis. Pleier ikke å være så masete, men det er vanskelig å tolke han. Hvor han har vondt og hva han vil osv.

Odin derimot er en UTFORDRING…Han er kravstor, masete og krevende. Han kjefter og sutrer og NEI er det eneste ordet jeg hører 😉 he he he. Han sier nei til alt og ombestemmer seg 2 sek etterpå. Han har svært høy feber så vi skal ta oss en tur til legen i dag. 

Vi har byttet fastlege så jeg håper vi får litt bedre oppfølging av den nye legen. Jeg vil ikke legge ut for mye her offentlig om den gamle legen men kort oppsummert var vi ikke fornøyd med oppfølging og følte ikke den forståelsen og engasjementet vi trenger da vi har et barn som Oscar bl.annet.

Nå skal jeg og Odin straks gå nedover til den nye legen å få sjekket han ut. Flere har beskyldt meg for å være en “legehore” da jeg ofte er å finne på legekontoret men etter flere uhyre tøffe opplever der ungene hang i en tynn tråd er jeg heller føre var 🙂 Les eget innlegg om “Nesten borte” for mer info om dette 🙂

Ha en fin dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg