Første dag i barnehagen etter påskeferien.

I går kveld var jeg veldig nervøs og engstelig for hvordan det skulle gå å levere Oscar i barnehagen i dag. 

Han har sovet i min seng i natt og han har hatt en fin og rolig natt og sov helt til 07.15 🙂 Jeg derimot har flydd opp og sjekka lillebror hundre ganger og ordnet med drikke og skokk og kos og byssing. Hans tur til å få feber nå…:( 

Vi fikk litt dårlig tid imorres da gutta sov litt lenge. Men jeg sto å smurte matpakke til Oscar og forberedte han på at han skulle i barnehagen å spise frokosten sin. Og da vi skulle kle på oss gikk det veldig fint og i vogna gikk det bra. Helt til vi kom til porten i barnehagen, da begynte han å gråte. Men det gikk over da jeg stilte dem utenfor døra og jeg gikk inn med ting og tang. Da ble han nysjerrig…og jeg hentet han og da bar han skikkelig glad. Han hoppet opp og ned og “snakket/ropte” på sitt språk. Kledde av seg selv og sprang inn i barnehagen 🙂 

Jeg ble så lettet!!! Og jeg håper han får en fin dag. Jeg er hjemme med lillebror og han er IKKE en enkel pasient kan jeg fortelle 😉 he he he. Mer om dagen med lillebror i neste blogginnlegg 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg