Oscar og Lillebror ♡

Akkurat i kveld er jeg verdens stolteste mamma!

For det første var jeg og gutta på vår første gåtur noensinne uten vogn. Og vi gikk rundt i nabolaget i nesten en time. Det vil si vi gikk ikke så enormt langt da for Odin har en fart på omtrent minus. Men vi var i bevegelse i sammen alle tre i en times tid. Mommy and the boys liksom♡Oscar går jo mye på tur i barnehagen og elsker å springe og bestemme hvor vi skal gå. Og det fikk han og han stoppet og ventet og kom tilbake når jeg ropte om det. Når turen nærmet seg slutten og Oscar var ivrig på å komme hjem måtte jeg være litt streng og be han vente. Odin hadde stoppet opp foran ei jente i nabolaget som spilte fotball. Og han sto som vanlig å flørtet; båt, båt sa han(som betyr ball, bil og båt faktisk) he he he. Jeg sa til Oscar at vi går sammen og vi må vente på Odin. Da kom Oscar tilbake, gikk bort til sin bror, tok han i armen og dro han med seg…Jeg måtte le! Han ville hjem han og fant en løsning på dette problemet 🙂

Så kom vi inn og jeg hengte opp noen klær mens gutta så på barnetv. Jeg hadde satt fram litt frukt bl.annet et eple jeg hadde delt i to. Odin sto under stativet og “hjalp”(les ødela for) meg. Da kommer Oscar bort, han spiste på en halvdel av eplet og hadde det andre i hånda. Ja, ja tenkte jeg, da får jeg lage et nytt til Odin. Men Oscar kom bort og ville gi den andre halvdelen til Odin. Han prøvde å gi han det i hånda. Bobbo, æpla sa han….♡♡♡ men “bobbo” ville selvfølgelig ikke ha eple og ristet på hodet og dyttet han vekk…Så mamma skyndte seg å bryte inn å si at jeg har kjempelyst på eple Oscar og så snill du er som vil dele. Jeg satte meg på kne og tok en stor bit av eplet og Oscar smilte stort og Odin ble dritt forbanna for at jeg spiste eplet hans og DA skulle selvfølgelig han ha eplet…ja, ja…og sånn går nå dagene 😉 he he he

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg