Dagen fra HELVETE…

Oh my god for en dag!!!!!

Oscar sovnet først 22.30 i går kveld og har hatt en røff natt, veldig urolig så jeg var oppe flere ganger å sjekket han. Han sto opp 05.30 og hadde 39° i feber. Vi gikk å leverte Odin i barnehagen og ringte legen. Da vi skulle gå snødde det tett i tett og snøen la seg oppå isen. Kjempegøy 🙁

Jeg fikk en sms. Odin hadde hatt en ulykke i barnehagen. Han hadde bikket bakover med tripp/trapp stolen og gått i bakken med bakhodet først….Jeg var så stressa at jeg nesten ville spy. De mente det gikk greit da, så de måtte jo bare beholde han til observasjon. Jeg ringte F og forberedte han på at han muligens måtte rykke ut. 

Oscar fikk panikkanfall hos legen og gråt hysterisk omtrent hele besøket. Hadde forhøyet CRP og halsbetennelse. Vi fikk resept på medisin og tok turen innom Nille på vei hjem for å kjøpe en premie til han. Han ville ha en brannbil som han har fra før hjemme. Men mammahjertet gjorde så vondt at han fikk den og en bil til og så sprang vi hjem.

Da hadde Odin spist litt og han skulle sove og de skulle vekke han hvert 30 min.

Jeg og F skulle på annsvarsgruppemøte i barnehagen til Oscar kl 14.00. Jeg måtte få i Oscar en dose medisin før den tid. Det gikk IKKE bra!!! Jeg ble spydd ned 3 ganger….før jeg fikk smuglet det i litt syltetøy og brukte 20 min på å få det i han…

Kveldsdosen ble også spydd opp et par ganger. Til slutt gav vi bare opp og håper han har fått i seg litt…

Jeg satt å gråt og kjeftet og sloss med Oscar og Fredrik prøvde også. Dagen endte i dusjen hvor jeg holdt en gråtende nedspydd Oscar i mine nedspydde armer og trøstet han. Mens jeg gråt så jeg skalv selv…

Han skal ha antibiotika i 10 DAGER!!!!! 

Hvordan i HELVETE skal vi klare det????

I natt må vi også stå opp flere ganger å sjekke Odin… oh joy 🙁 såååå jeg får vel gå å legge meg da:(

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg