1 møte med skolen på lillebror…

Vi har jobbet mot skolestart siden i høst. Og lillebror har NEKTET å begynne på skolen!

Og i dag var det innskriving på skolen…
Odin har ikke villet bli med og ville ikke skrive navnet sitt i boka eller noe.

Vi fikk alliert oss med en nabojente som Odin liker godt og er trygg på som skal begynne i samme klasse og da ble han med til skolen under tvil…

Så kom vi bort på skolen og mot den store boka. Jeg gjorde meg klar for å hjelpe Odin å skrive navnet sitt. Men han dytta meg vekk han og skrev; ODIO….!!!!❤❤❤❤ 3 av 4 bokstaver det!!! Visste ikke at han kunne en jeg!

Så stolt mamma!!!
Og selv om han var litt urolig(seg selv) var rekror på skolen på ballen og Odin følte seg trygg og ivaretatt❤

Tenk at min lille greve skal bli skolegutt!!!
Hvor ble årene av?
Jeg er stolt og nærvøs og redd og ja alt egentlig…

Kommer skolen til å klare å se Odin like godt som de gjør i barnehagen…
Kommer han til å takle å være en av så mange???
De er 57 stk som skal begynne på trinnet…

Vi har begynt prosessen allerede med ansvarsgruppemøter og sammarbeid og klumpen i magen er der…

Nå blir neste steg førskoledag…så får vi se hvordan det går 😘

Lille vakre greven min❤ Jeg er så stolt av gutten min!❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg