Min lille supermann 💖

Denne lille fyren er virkelig fantastisk! Jeg har virkelig ikke ord. Han har vært igjennom så utrolig mye i løpet av sitt korte liv på bare fire år. Og mye av det har vært smertefullt og utfordrende. Men også mange fine og gode opplevelser, man skal ikke glemme dem. Men det er noe i det utsagnet føler jeg;

DET ER I MOTBAKKE MAN GÅR OPPOVER… 

Og det må jeg virkelig si at denne lille fyren har hatt nok av i sitt liv. Med en utrolig tøff start på livet og en diagnose og operasjoner og fandens Oldemor så holder han koken og humøret er på topp. 

Hver dag og hvert smil er en seier og en glede med deg Oscar min 💖 

Du gir meg så utrolig mye å tenke på og bekymringe meg over, når du ikke vil snakke og drar på besøk til englene. Men så er du plutselig tilbake og du smiler og du tar meg hardt i hånda og drar meg bort til kjøleskapet og forlanger brunost(hvilket du selfølgelig må få) eller du drar meg med opp på soverommet for å kose og base i senga. Du er der inne og du har en vilje av stål… Du bare sliter med å få ut hele ditt potensiale… 

Og du har virkelig vært igjennom mye de siste to ukene med ferie og nye steder og en HAUG med nye mennesker og ALT har vært nytt og uforutsigbart. Men du har taklet det som en helt! 

STILLE VANN HAR DYPEST GRUNN…. 

Det er det også noe som heter og du et så dyp så dyp og jeg er så bekymret og så spendt på hva som gjemmer seg der nede i dypet. For jeg er ikke i tvil om at du under din stille og rolige overflate har masser med hemmeligheter du vil dele med oss en vakker dag. 

For det er ikke lenge siden du ikke ville sette din fot inn i fremmede sine hus og samlinger med folk gjorde deg nærvøs og du dro på besøk til englene. Men når jeg så deg i dag komme inn døra i fødselsdagen til en i barnehagen og du kom rett inn og satte deg ned og spiste kake og du fant deg til rette på rommet med leker og var der HELT ALENE så både mamma og pappa kunne drikke kaffe og snakke med de andre voksne for første gang. Men vi så inn til deg mer enn du var klar over. Da var jeg så stolt at jeg nesten sprakk! 

For du er min lille helt Oscar 💖 I alt kaos i og rundt deg er du rolig og snill og god og du takler det hele som en supermann. 

Og hvis Oscar ikke vil gå til fjellet skal mamma bære fjellet til deg, Stein for stein om det må til og sammen skal vi klatre til topps. For det er ikke tvil i mitt hjerte om at du en gang vil komme til toppen av fjellet, på din egen måte og på din egen tid. Og på ditt eget fjell… 

For det ER i motbakke det går oppover og selv om veien er lang og stien blir til mens du går er du min lille elskede SUPERHELT!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg