Vesken min

Sånn ser vesken min ut om dagen 🙂

Jeg fikk den av F til jul. Jeg synes den er kjempe fin. Den var ikke super dyr, for jeg vil ikke ha dyre ting her hjemme. Den kostet 499 kr på Kappahl.

En mandag morgen jeg var litt stressa(som er omtrent hver eneste mandag) sto jeg å skrev litt i kommunikasjonsboka til Oscar, som vi sender mellom hjemme og barnehagen hver uke. Jeg hadde laget matpakker til alle og veska min sto på kjøkkenbenken for jeg pakket i den også. Så snudde jeg meg for å putte boka i sekken til Oscar og legge begge gutta sine sekker i vogna deres. Det tok 2 min kanskje…

Da jeg kom inn igjen ser jeg at Oscar står å tegner på veska min. Jeg hadde lagt fra meg pennen innen rekkevidde. Oscar tok ta pennen og dekorerte vesken min.

Tårene trillet hos meg. Jeg gikk bort til Oscar, kysset han, smilte og sa; men Oscar da…tegner du på veska til mamma…Det er jo ikke lov.

Han snudde seg med et stort smil, gav meg pennen og sprang ut i gangen.

Han hadde fulgt med han. Han var ikke i sin egen verden. Han så hva jeg gjorde, han så jeg la fra meg pennen, han så jeg gå ut. Han gikk og tok pennen og tegnet på det som sto nærmest! Jeg trodde han ikke fikk med seg sånt. Men han er HER, han FØLGER MED. Han tenker og resonnerer og alt!

Det er magisk! 

Så jeg skrev på navnet hans jeg og alder. Det morsomme er at flere vilt fremme har kommentert det. Både på jobb og på bussen og på butikken. De smiler og kommenterer; “næmmen, så søtt”. Ei svensk; “va gulligt”…

Utrolig koselig. For jeg er stolt av veska min! Både fordi jeg har fått den av mannen min og fordi den har blitt dekorert av min kjære, elskede sønn!

Meeeen det skal sies at jeg prøver å ikke legge fra meg penner innen rekkevidde lenger…;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg