Når våren kommer…

Manifestering for våren 2023;

Nå er jeg lei av dating, ja jeg er drita lei. Av tomme komplimenter og alle som vil knu… meg!
Det gjelder hele gjengen, de vil bare ha meg her og nå, og så når de er ferdige snu seg fort og gå…

Og heldigvis så er jeg smart, og kvikk og skarp og lur og pen…
Så tvert jeg får en viff av det så snur jeg kjapt på mine ben.

Det er flere jeg har møtt og som har fått prøve seg, men fort som svint har de falt igjennom og blitt avvist her hos meg.

Og det er mange, mange jeg har ikke tall som bare har sluttet å snakke, når de får vite litt, og de tror de vet, men da har de seg selv og takke…

For inni meg bor en kriger, en elsker og ikke minst en mor…Hun er tøffere enn noen du kjenner, det er noe jeg vet og ikke tror…

Men når de annsikt dømmer, og kroppen vil ha. Men pakka sender bort, for den er ikke bra…
Så kan de faktisk bare til helsike dra!

For nå er jeg ferdig, jeg har gått lei.
Nå går jeg i dvale i hula mi, ligger i kokongen og hviler meg.

For i livet mitt nå er kampene mange, dagene tøffe og nettene lange.
Det er kamper, på kamper som står i kø.
Og jeg kan ikke bare legge meg ned for å dø…

Så nå endres fokus, nye tanker i spinn.
Nå legger jeg meg i hula, men kommer ut som en vind.
For når gresset er grønt og sola den skinner, skal dårlige dater kun være fjærne minner…

Jeg skal komme ut, stige opp, klatre fram.
Uthvilt, nydelig, skinnende, tøff, sterk og stram.

For da er jeg klar for å møte den rette.
Men ny energi, beina ikke så trette.

Og hvem vet hvem som venter, kanskje har jeg møtt han før?
Men så funktet det ikke, det som brant ble til glør…
Men jeg har håp om at jeg da kan puste liv i flammen, og med mitt smil og vårens varme starte på nytt sammen…

Kanskje skjer det noe nytt, kanskje vil det også skje, kanskje møter jeg en ny.
Når våren kommer seglende og en ny sommer er i gry…

For da skal jeg ut å fly som en vakker sommerfugl.
La sola varme alle ledd, skinne, vakker, ven og gul.

For jeg vet at jeg er sterk og tøff, det finnes ingen sånn som meg.
Jeg er klok, omtenksom, vakker, smart og søt og snill og grei…

Og det vil lyse ut av hele han når han ser mitt smil, da blir verden stille, og alt bare klart, det finnes ikke tvil…

Så nå skal jeg hvile, skru av alle lyder, alle apper de skal stoppe…
Jeg legger meg og lader nå setter ikke på noen klokke…

For våren kommer og jeg stoler på at den skal vekke meg!
Og sende meg en som elsker meg, for det fortjener JEG! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg