Kjære lillebror ♡

OSCAR;

Jeg vet det ikke er så lett for deg å forstå fordi du er så liten.

Jeg dytter deg ofte bort, går min vei, vil være i fred fordi du har så mye energi og det gjør meg så sliten.

Du vil alltid gjøre det jeg gjør og tar fra meg alle mine leker.

Noen ganger får du dem, noen ganger krangler vi. Det er ikke bestandig så lett å takle alle dine rampestreker.

Men du skal vite kjære lillebror at jeg er glad i deg. Det er ikke så lett å vise det for en som er sånn som meg. 

Jeg har ikke ord sånn som Odin, men jeg prøver å smile og le og være god med deg, ja være store broren din.

Vi krangler ofte om mammas oppmerksomhet. Den vil vi gjerne begge ha, det tror jeg at du vet.

Du prøver ofte å snakke med meg.Da blir det vanskelig for jeg er ikke sånn som deg.

Jeg håper når vi blir større at vi kan prate sammen. At vi kan sykle, spille ball og leke med båter i vanndammen

Når vi bader sammen da vet du jeg er glad. Da ler, hyler, baser vi. Sammen har vi det så bra.

Men så hender det igjen, du kommer alt for nære. Det er ikke det jeg vil at du skal være.

Jeg trenger litt plass, litt rom, litt tid for meg selv. Jeg trenger at du gir meg en pause fra alle dine sprell.

Men jeg vil du skal vite lillebror at jeg er glad i deg! Selv om det er vanskelig å vise for en som meg.

Men når vi sitter sammen og deler mammas fang. Og vi ser på tv og hører hennes sang.

Da strekker jeg ut min hånd og stryker deg på kinnet. Det må du ikke glemme, håper du kan ha det i minnet.

Jeg lener meg over og holder deg i øret. Det kan være du aldri mine ord får høre, så da er det viktig at du vet at når jeg er glad i noen er det dette jeg pleier å gjøre.

Men da skal du vite kjære lillebror at jeg ER glad i deg. Jeg viser det på min måte for ingen er så glad i deg som jeg…♡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg