Leke liksom lek

Oscar har ikke lekt så mye på liksom. Med det mener jeg at han hermer eller leker imitasjonsleker. Han holder mest på med bilene sine, spesielt brannbilene og leser litt i bøker. Og han er veldig glad i å tegne og håndarbeid aktiviteter.

Men han har lekt litt med pusekatten sin. Gitt den “mat” og drikkeflake. Og litt det samme med lillebror. Gitt han mat og drikke og smokk osv. Men det er sjelden…

Men i DAG folkens, i dag på badet lå telefonen min på baderomsvasken. Jeg satt på do…he he he. Og som mor får man som kjent sjelden sitte på do. Tidligere når han har tatt tlf er det for å trykke på den og se film osv. Men i dag dere i DAG tok han den opp og la den inn til øret og bablet!!!

Jeg sprekker snart av stolthet. Og han smilte og lekte og ble så glad når jeg ble så glad 🙂

Enda et lite steg i riktig retning 🙂 Jeg legger meg med et smil i dag også ♡ Spendt på hva morgendagen vil bringe 🙂

Sov godt!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg