one down, one to go…

Yes, da har jeg ryddet og ordnet ferdig etter selskap nr 1 i dag 🙂 Jeg hadde migrenen fra HELVETE i hele dag men det gikk greit da…F var på jobb og gjestene kom tidligere enn forventet men det var et koselig selskap og Oscar fikk ny brannbil så han var fornøyd:) Jeg våknet med migrene og måtte ta en god del medisiner(enda er den ikke helt borte). Jeg gikk en tur ute med gutta i formiddag før duppen til Odin og det hjalp litt, men øm i knollen ja… 

Nå har jeg ryddet og vasket opp og vasket klær og gjort i stand til imorgen. Laget gaveposer, kjøpt inn hoppeslott, laget ballbasseng i badekaret, blåst opp ballonger og bakt mer kaker/muffins. Oscar trivdes i dag med alle gjestene og han satte seg fort i fanget på Oldefar. Han spiste også litt. Så dette var en suksess 🙂

Imorgen braker det løs med party nr 2. Da kommer venner og kjente med barn. Så sette blir spennende…

Natt til i dag hadde jeg håpet å få tilbrakt alene i senga. Jeg hadde flyttet Oscar over i sin egen seng. Men han kom tilbake til senga vår igjen i løpet av natta. HELDIGVIS sovnet han med en gang nesten. Men han må ligge helt inntil mammaen sin…og nå ligger han ved min side igjen og jeg tørr ikke ta sjansen på å flytte han så…da sier jeg god natt folkens. Håper alle får en god natts søvn(inkludert meg selv) 😉 blogginlegg om morgendagens fest kommer imorgen ettermiddag 🙂

Sleep tight and don’t let the bed bugs bite…

Har en bed bug jeg også, Oscar heter han og han biter ikke om natta, men føtter i trynet er veldig innafor 😉 ha ha ha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg