Oscar 3 år :)

I dag 27.03.2016 ble lille, store Oscar 3 år. Tenk at det i dag er 3 år siden du kom til verden. Vi var livredde for å miste deg etter den tøffe opplevelsen vi hadde med fødselen. Vi gikk i panikkangst rus i flere mnd før vi til slutt slappet av og sluttet å være redd for at du skulle dø. Vi mistet deg nesten…

Men 3 år senere har vi verdens mest spesielle og fantastiske gutt. Hver dag er en gave! Vi har opp og nedturer men du lærer mamman din noe nytt til stadighet. Du lærer meg å elske hemningsløst, du lærer meg tolmodighet på et annet nivå. Du lærer meg å sette pris på de små tingene i livet. Du lærer meg at ingen er perfekt og det er heller ikke noe poeng i perfeksjon. Du lærer meg å være fornøyd med sånn som det er. Men du lærer meg også å aldri gi opp!!! Å jobbe mot et mål ute av synet. Å jobbe mot et håp og en plan og en bedre verden.

Du og lillebror er min verden. For meg er du perfekt! For meg er du ALT og du eier hjerte mitt og tiden min og tankene mine. Jeg vil alltid jobbe hardere for å bli en bedre mamma for deg for du fortjener alt jeg kan gi. Du og din fantastiske lillebror. Jeg ELSKER dere begge.

Jeg har mitt håp for deg kjære Oscar og en plan er lagt og en sti er tegnet. Men om det blir sånn vet en aldri. Men uansett hva som skjer skal jeg alltid stille opp. Jeg blir alltid med når du tar meg i hånda og leder meg dit du vil…Om du blir som du er for resten av livet har du hånda mi å holde i og jeg vil gå veien med deg.

ELSKER DEG min kjære, vakre, flinke, smarte, omsorgsfulle og lekene Oscar. Din mamma for ALLTID….♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg