Første barnefrie natta på 1,5 år…

WOW!!!

Vi har hatt vår første barnefrie natt på 1,5 år i natt faktisk. Og det gikk etter forholdene relativt bra. Odin sov hos min søster og Oscar sov hos foreldrene mine. Det var overraskende nok Odin som lagde mest drama da han våknet en del og lagde litt balluba. I form av snakking/roping og styr. Men ikke hyling og gråting da. Han hadde snakket litt om “mamma” og “pappa” i går kveld men det gikk bra! 

Oscar gikk det strålende med. Vi forlot han før kveldsmat hos mine foreldre og det gikk sååååå fint å ta farvell. En god klem og så sprang han tilbake inn i stua. Det føltes helt rart men han blir jo stadig større og forstår nok mer og mer selv om han ikke får fotalt det til oss enda. Han blir flinkere og flinkere til å vise oss hva han vil og han blir stadig mer bestemt på å gjøre det HAN vil og ikke bare “følge strømmen”. Nye ord kommer oftere og han har begynt med “kakklingen” sin igjen ♡ Han hadde sovet nesten hele natta imellom bestebest og mommo og mammahjertet gledes!

Jeg og F dro hjem. Så på en film. Jeg la meg relativt tidlig. F sovnet på sofaen og jeg sov tungt i 8,5 timer….og våknet med stiv rygg, hodepine. Og en ENORM spirit 🙂

Begge gutta har nå feber så alle mine “her dkal vi rydde og organisere i påsken når vi begge har fri planer” blir lagt på is… 

Stay tuned 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg