Hva vil helga bringe???

Nå sitter jeg med litt vondt i magen…For i helga har vi mange planer. På lørdag skal vi i barnebursdag. Det er heldigvis ikke så mange barn som kommer, det høres jo sikkert rart ut men Oscar er mer nærvøs rundt barn enn voksne. Men vi skal til et sted han aldri har vært før, så vi er forberedt på et anfall… De fleste som er der kjenner til Oscar og situasjonen men jeg kjenner allikevel at jeg blir stressa av hele situasjonen:( Det er ikke gøy å ha det sånn, man bør jo glede seg til sånne “eventer” men…Vi får håpe på det beste!

På søndag skal det skje noe helt spesielt. Vi har blitt invitert til å komme på brannstasjonen på Sluppen her i byen. Hovedbrannstasjonen! Vi skal få komme på omvisning bare oss 💙 Tenk så heldige vi er! At vi får lov til det. Nesten så jeg vil ringe til avisa å skryte og rope ut om hvor fantastisk jeg synes disse menneskene er, som tar seg tid til Oscaren våres!!!!

Jeg ringte til brannvesenet og fortalte litt om barnehagen til Oscar og mitt ønske var egentlig at de skulle få komme på besøk. Jeg fortalte litt om Oscar og hans situasjon også og at han ELSKER brannbiler. Men at åpen dag på stasjonen blir for mye for han. Han klarer ikke å ta det inn med så mye folk og barn og stress og mas.

Så fikk jeg en mail der de inviterte Oscar og oss nærmeste familie på omvisning nå i helga! Jeg begynte å gråte av glede. MEN nå kommer angsten…Tenk hvis han har en dårlig dag, tenk hvis vi ikke får kle av han, tenk hvis han bare får anfall….Tenk hvis alt blir ødelagt???? Vi har skaffet barnevakt til Odin, hvilket også gir meg dårlig samvittighet. For at ikke han skal få bli med. Men vi føler kanskje det er best at Oscar får full fokus. Jeg HÅPER, HÅPER, HÅPER det går bra. Jeg grue/gleder meg…

Spendt, nærvøs, stressa, små angst, men også veldig forventningsfull…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg