TINDER??? NO WAY HOUSAY!

Den siste tiden har enkelte foreslått at jeg må lage meg en profil på Tinder. Av det jeg har forstått at Tinder er, er det vistnok en dating app. Jeg hadde besøk av to nabokarer med ungene sine her for noen helger siden. Vi sto ute å skravlet litt og de kom også med dette Tinder. 

Jeg sa at jeg er av den eldre garden og ikke interessert i å date på en app. Dessuten tviler jeg på at noen som helst hadde likt min profil da jeg er påtagende mye vakrere i virkeligheten enn jeg er på bilder. Så da måtte jeg evt ha drukket meg til mot og gjort en photo shoot… 😂 Og det kommer ikke til å skje med det første kan jeg si dere(koster for mye, btw… He he he).

Anyways så lurer disse karene på hvor jeg har tenkt til å treffe folk(spesifisert til menn) da egentlig? Hvorpå jeg forklarer at jeg ikke er så dum at jeg tror de kommer å banker på døra mi akkurat(men skulle du være interessert og av den typen så bare kom altså, velkommen skal du være… 😂 Det er som min kjære sønn Odin har lært av sin mor hver gang han åpner døra, uansett om det er venner av oss, Jehovas vitner, en selger eller Bring som står der. Så smiler Odin, åpner døra og sier: Hei, hei, bare kom inn!!!så her er døra åpen for typ gud og en hver mann!) he he he.

Men tilbake til historien. De foreslår at vi skal henge opp en banner på verandaen så alle som vil prøve lykken kan se hvor denne prinsessa bor. Men a mor tok seg en tur ut på livet hun. Der var det mye hummer og kanari. Og hva som skjedde der blir mellom meg og de som fikk med seg det, men at det var positiv det kan jeg dele… 😂 😂 😂 Ha ha ha.

Så til litt filosofering. Alt i dag foregår jo på nettet. Man snakker sammen på messenger, snap, sms. Det er jo faker’n knapt så folk ringer lengre heller. Så jeg tenkte å benytte meg av bloggen her jeg da, siden den er typ digital og da må den jo nesten være innafor 😉 Så det er bare å dele statusen folkens, for kanskje den rette er der ute, kanskje jeg allerede har møtt han og ikke fått fram riktig budskap. Så Here goes nothing folkens:   Dette er hva jeg vil ha:

Ei hand å holde i….

Ei hand å holde i, en arm å ligge på. En klem, et kyss en berøring som ingen andre enn jeg skal få!

Å være den eneste ene, å være spesiell. Å bli elsket og likt kun for at jeg er meg selv. 

At noen lytter, selv når jeg er stille. At de liker den energiske, den glade, den omsorgsfulle og den snille. 

En som er min partner, min makker, min venn. En som ikke gir opp, men som sammen med meg prøver igjen og igjen. 

En som er morsom og kan le. En som forstår av seg selv og som man slipper å be.

En som kan holde meg og trøste meg når jeg gråter. En som forstår hva jeg egentlig vil når jeg bare snakker i gåter. 

En som kan elske både meg og gutta mine. En som ser forbi alle feil og fokuserer på det fine. 

En som tåler at jeg er sliten, frustrert, til tider sint og lei. En som er tålmodig ovenfor det og ikke går sin vei. 

Så er dette litt for mye å kreve. Kanskje jeg bare vil fortsette å streve.

Men hvis du er der ute så vær snill og kom til meg. For jeg kan love at jeg kan også ta godt vare på deg. 

For jeg har humor, energi og kjærlighet å dele. Så hvis det er ved meg du vil dvele. Så finn fram stemmen og bruk dine ord. Og ikke gjem deg bak ditt tastatur på ditt skrivebord 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg