Verdens beste venner…😍

Det har vært tøffe tak i det siste, mye stress og mange omveltninger. Jeg er nå som kjent alenemor til guttaboys. Det koster i både, tid, energi og penger. 

Vi klarer oss altså, bare så alle vet det. Vi har det greit. Men det er tøft, det er vanskelig og det koster. 

Som de fleste vet som leser bloggen så er Oscar veldig glad i is. Og at det kun er kroneis fra Diplom-is som gjelder. Den er dyr!

Jeg prøvde å sende en mail til Diplom-is og spørre om vi kanskje kunne få litt sponsing da vi spiser ganske mye over gjennomsnittet… 😂 

Det fikk vi ikke…

Jeg la ut status på Facebook om sponsingen og folk delte ststus og sendte flere mailer til Diplom-is. Jeg setter så enormt stor pris på at folk gidder å ta seg tid til dette.

Men det stopper ikke der! For folk passer på å sende meg reklamer når kroneis er på salg! Det har blitt vipset over penger til Is til Oscar og en meget spesiell hverdagshelt har stilt opp!

Jeg er helt overveldet, og tårene har trillet i dag. Tenk at lille meg og Oscar har så fine mennesker rundt oss! 💖

TUSEN hjertelig takk til dere alle, dere vet hvem dere er fantastiske! Jeg setter så enormt stor pris på hver og en av dere!!!

Stor klem fra Linemor 😘

2 kommentarer
    1. Du kan også opprette Spleis, så kan dem som ønsker betale hva de vil inn og sammen blir det kanskje nok til en is eller tre?

    2. Hei Linda:)
      Det kunne nok ikke falt meg inn. Det er så mange mennesker i verden som har det så mye verre enn oss. Vi kan klare oss uten is, men det handler også om prioritering. Jeg setter mine behov langt bak så vi får rå til is til Oscar. Men selfølgelig setter jeg enormt stor pris på folk Som vipser over litt, det kommer godt med og går til Oscar ? Det er fantastisk at det finnes så mange flotte folk i verden, det varmer et mamma hjerte ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg