Broken…

The broken clock is a comfort.

It helps me sleep tonight.

Mabye it can stop tomorrow.

From stealing all my time.

I am here still waiting.

I still have my doubts.

I am damaged at best.

Like you”ve already figured out.

 

I am falling apart.

I am bearly breathing.

With a broken heart.

That is still beathing.

In the pain.

There is healing.

In their names.

I find meaning.

So I am holding on.

Holding on.

Holding on.

Barely holding on to them.

 

The broken locks were a warning.

You got inside my head.

I tried my best to be guarded.

I am an open book instead.

And I see your refelction.

Inside of their eyes.

They look to me for puropuse.

They look to me for life.

 

I am falling apart.

I am bearly breathing.

With a broken heart.

That is still beating.

In the pain.

There is healing.

In their names.

I find meaning.

So I am holding on.

Holding on.

Holding on.

Barely holding on to them.

 

Dette er en sang jeg er veldig glad i som jeg føler treffer meg veldig om dagen. Den er skrevet om med noen få ord. Jeg kjenner på at jeg er litt ødelagt, det jeg trodde skulle bli og det jeg trodde skulle vare ble ikke sånn. Det jeg hadde håpet skulle endre seg og det jeg har jobbet så hard for falt i grus. Men jeg har to nydelige skatter som får meg igjennom dagene, selv om jeg er litt knust vet jeg at jeg likevel kan limes sammen og guttene  er lyset i livet mitt. Jeg er sterk og tøff, klamrer meg fast og vet at gjennom smerten skinner håpet. Jeg vet at for dem er jeg alt og alt skal jeg være.  For De er håpet, lyset, lykken og kjærligheten…

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg