Det finnes engler der ute 💖

😇

Etter en svært tøff tid i det siste(som forsovidt ikke er over riktig enda men…) må jeg innrømme at jeg er sliten og trøtt. Mest av alt TRØTT  😴! 

Oscar min har vært inne i en dårlig steam igjen på søvnfronten og har vært mye oppe på natta. Han har også vært dårlig i magen over en lengre periode så hva som henger sammen og hva som kom først av høna eller egget vites desverre ikke… Det hjelper ikke akkurat på at han i tillegg har fått et rart allergisk utbrudd som legen ikke mener er nevneverdig…. 

Jeg er mildt sagt sliten. Skal forresten til legen igjen imorgen for dette er en krig jeg nekter å gi opp! 

Det har ikke vært lett å ta vare på seg selv den siste tiden og med mye dårlig søvn har sjokolade vært mer fristende enn turer i naturen og runder på treningsstudioet. Det medfører selfølgelig enda mer dårlig samvittighet. Men er selvsagt min egen feil, ingen tvil om det. 

Oscar er en stor flott gutt, som er sterk og lang og ikke minst tung. Det medfører desverre at det er svært vanskelig å finne bleier som passer han og han vokser fort ut av de forskjellige sortene etter hvert som vi finner nye løsninger. Jeg har funnet en som passer nå og skulle dra å kjøpe flere men da hadde hjernen min en mini kortslutning og jeg klarer ikke å huske hvor jeg kjøpte de bleiene… 

MEN vi har jo Facebook og på Facebook er det mange fine grupper. Blant annet en som heter Trøndermammaer. Her la jeg ut et bilde av bleiepakken og spurte damene om hjelp. Fikk raskt svar og nå vet jeg hvor jeg skal dra for å få tak i flere… 

Historien slutter ikke her. For under kommentarene ser jeg ei som skriver at hun har sendt meg personlig melding. Jeg går selfølgelig inn å leser. Og denne snille, vakre personen presterer å fortelle meg at hun har et drøss med bleier hun har arvet i st som passer Oscar. Og hennes sønn trenger de ikke da han går på do. Så de bleiene de kan jeg FÅ! 

Ja dere leste riktig, ikke kjøpe men få 💖

Så jeg gråter en skvett og er så takknemlig som det går ann. Foreslår ting vi kan bytte men det vil hun ikke høre snakk om. Dette skal vi få. 

Tror dere det ender her? 

Nei, det gjør ikke det skal jeg si dere. For det har seg sånn at bilen vår skal inn på reprasjon imorgen, så jeg foreslår at jeg kan komme syklende bortover for å hente bleiene. Det viser seg at hun ikke bor så langt unna heller skjønner dere. Men da sier hun at det er så mange bleier og at det kommer til å bli så tungt på sykkel at hun tenker at det er best at hun bare tar seg en kjøretur hun og leverer bleiene på døra til meg… 

Altså jeg har ikke ord! Det finnes virkelig engler der ute og jeg får æren av å få besøk av en på døra mi imorgen💖 😇💖… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg